.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
عدم پرداخت مطالبات گلستاني

چندي پيش رئيس سازمان جهادكشاورزي گلستان از پرداخت همه مطالبات معوقه كشاورزان تا 25 خرداد خبر داد اما اين امر هنوز محقق نشده است.

با وجود گذشت پنج روز از آخرين وعده اين مقام مسئول، هنوز بسياري از كشاورزان استان مطالبات مربوط به فروش تضميني محصولات خود را دريافت نكرده‌اند.
يك كشاورز گلستاني گفت: محصول كلزاي خود را در نهم خرداد به شركت تعاوني قره‌قاچ تحويل دادم اما هنوز موفق به دريافت طلب خود نشده‌ام.
وي كه نخواست نامش فاش شود، اظهار داشت: مسئولان مدام وعده فردا و هفته آينده را به ما مي‌دهند و اين در حالي است كه من بابت هزينه‌هاي تراكتور، هزينه‌هاي كرايه و هزينه‌هاي شخم مبالغ زيادي را بدهكار هستم.
وي تصريح كرد: در طول همه اين ايام به اين اميد به كشاورزي مشغول بودم كه با فروش تضميني محصول و دريافت به موقع پول خود بتوانم بخشي از مشكلات را مرتفع كرده و سر و ساماني به زندگي خود بدهم كه با وعده‌هاي امروز و فرداي مسئولين، اميد ما نااميد شده است.
در همين حال رئيس اتحاديه تعاوني‌هاي روستايي گلستان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس، وجود برخي از مشكلات اداري را سبب بروز تاخير در پرداخت مطالبات كشاورزان عنوان كرد.
غلام كردافشار با بيان اينكه تاكنون 60 درصد از مطالبات كشاورزان پرداخت شده است، اظهار داشت: همه مسئولان استان براي پرداخت مطالبات كشاورزان تلاش كرده و امور را پيگيري مي‌كنند.
وي تصريح كرد: همه هزينه‌ها و اعتبارات لازم، براي خريد تضميني محصولات كلزاكاران از پيش دقيقا برآورد و در اختيار سازمان مركزي و وزارت جهادكشاورزي قرار گرفته بود.
رئيس اتحاديه تعاوني‌هاي روستايي گلستان مدعي شد: در حال حاضر نقدينگي كافي براي پرداخت مطالبات، موجود است اما گاهي به دليل وجود برخي موانع در بروكراسي اداري، اعتبارات به موقع وارد استان نمي‌شود.
وي در حالي به وجود چنين موانعي اشاره مي‌كند كه در سال گذشته مطالبات كشاورزان در كوتاه‌ترين زمان و با كمترين تاخير به آنان پرداخت شده بود.
كردافشار وعده داد به محض نقد شدن اعتبارات توسط استان، مطالبات كشاورزان در اسرع وقت پرداخت شود.
رئيس اتحاديه تعاوني‌هاي روستايي گلستان ابراز اميدواري كرد در روزهاي ابتدايي هفته آينده اعتبارات وارد استان شده و به كشاورزان پرداخت شود.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.911 seconds.